۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

شایعه ی سفر رهبر به قم



۲ / ۳ / ۸۹ : این ماه هم شهریه آیت الله العظمی منتظری پرداخت شد، شنیدم که خود حاج احمدآقا بعد از استخاره ای که کرده به این نتیجه رسیده که شهریه پرداخت بشه و تا به طور حکومتی جلوشون رو نگرفتند ادامه داشته باشه. ضمنا نسبت به قبل وضع مالی بهتر هم شده و راحت تر شهریه جور میشه.
همچنین شنیدم  همسر آقای نوری زاد قصد داره به دیدن برخی مراجع تقلید در قم بیاد.

۶ / ۳ / ۸۹ : امروز صبح که بیدار شدم دیدم برق نیست دنبال که کردم ماجرای جالبی رو متوجه شدم، داستان از این قرار بوده که صبح زود آمدند و از پست برق سر خیابون سرقت کردند، البته راحت کلید انداختند جنسها را برداشتند و رفتند. شاید یک مامور سابقی که کلید را داشته و مثلا اخراج شده این کار را کرده، شاید هم اخراج نشده. الله عالم. خلاصه بعد از ۵ ساعت که دوباره کابل کشی شد و قطعات نو جاگزاری شد، برق آمد.

۹ / ۳ / ۸۹ : امروز موفق شدم اسم خودم و خانم رو برای حج تمتع بنویسم. انشاالله اگه خدا بخوادآبان ماه امسال به مکه و مدینه مشرف می شیم. اونطور که شنیدم امسال یک حج مسن خواهیم داشت، حدود نصف زائرین بالای شصت سال هستن. قیمتها هم امسال افزایش پیدا کرده، کاروانها از دو میلیون و پانصد هزار تومان بود تا چهار میلیون تومان.

۱۰ / ۳ / ۸۹ : جمعه شب حدود ساعت یازده شب سر کوچه پدرم که منزل آیت الله صافی هم هست، شلوغ بود و پر از مامور و ماشینهای ضد گلوله، حتما یک مسوولی چیزی آمده بود به دیدن آقای صافی گلپایگانی، ولی احمدی نژاد که نمی تونست باشه چون آقای صافی به ایشان راه نمیده برای ملاقات، خلاصه گذشت تا امروز که متوجه شدم. آقای خامنه ای آمده قم و به دیدن آقایان صافی و مکارم و نوری همدانی رفته. که در  این جلسات فقط خود این آقایان بودند و هیچ کس دیگه ای در این نشستها نبوده است، یعنی کاملا خصوصی بوده.

۱۱ / ۳ / ۸۹ : دیروز یک همایشی در قم بود راجع به مدیریت فروش ووو که توسط برادرم (علی) برگزار شد، حدود ۵۰۰ نفر از مدیران قم هم بودند، نماینده قم، اعضای شورای شهر قم، نماینده ای از طرف آقای لاریجانی، معاون دادستان، مسئولینی از اداره ارشاد، میراث فرهنگی ووو هم حضور داشتند. دو تن از استادان انگلیسی هم دعوت شده بودند برای تدریس. خلاصه مجلس خوبی بود.
چیز جالبی که پیش اومد این بود که از وسط همایش، حراست دفتر تبلیغات اسلامی (همایش در سالن دفتر تبلیغات بود) علی رو خواسته بودند و خلاصه بهش گفته بودند این چه وضعیه؟ چرا خانمها درست حجاب رو رعایت نمی کنند؟ چرا آهنگ پخش شده در همایش؟ ووو که علی هم گفته بود بهش، جلسه ما علمی هست و این مسائل حاشیه ای هست و باید چشم پوشی بشه ازش. که اون هم گفته بود نخیر حجاب حاشیه و فرع نیست بلکه اصل دین ماست. خلاصه بهش گفته بود تبعات این همایش را بعدا خواهیم و خواهید دید.


۱ نظر:

  1. با سلام
    سایت خیلی خوبی دارید از زحمات شما متشکرم
    یک سوالی داشتم در مورد سید خراسانی بودن اقای خامنه ای .ایا امکان دارد فردی با این همه اشتباه سردار لشکر امام زمان(ع) باشد.

    پاسخحذف