۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

حمله کنندگان به بیت آیت الله العظمی منتظری عکس آقای خامنه ای را در دست داشتند

منبع: نوشته های یک زندانی سیاسی ـ عقیدتی » نویسنده: سید محمد ناظم زاده ی قمی
/ ۳ / ۸۹ : ساعت ۶ بعد از ظهر بود که دوستی از قم تماس گرفت که جلو بیت آیت الله منتظری شلوغه و برخی افراد در حال شعار دادن هستند، دنبال کردم و متوجه شدم شلوغی به خاطر دفتر آیت الله صانعی هستش، و دلیلش این بود که آقای کروبی به قم آمده و به دیدن آیت الله صانعی رفته، و چند صد نفر ریختند جلوی درب دفتر آقای صانعی و شعار مرگ بر کروبی ووو سر می دهند.
۲۴ / ۳ / ۸۹ : صبح با دفتر آیت الله العظمی منتظری تماس گرفتم ببینم آیا خبری بوده دیشب یا نه و آیا امروز شهریه طلاب برقرار است یا نه. کسی گوشی را برنداشت با حاج آقا سعید تماس گرفتم ایشان هم برنداشت. نگران شدم و به آقامجتبی فیض (داماد آخری آقا) زنگ زدم و ایشان گفت که دیشب یک عده ریختند توی دفتر و وسائل دفتر و دفاتر شهریه را شکسته و پاره کردند و همه چیز را شکستند و امروز هم از طرف حکومت دفتر رو پلمپ کردند.
فیلمی از مهاجمین رو پیدا کردم و دیدم و مشاهده کردم که برخی از حمله کنندگان به بیت آیت الله العظمی منتظری عکس آقای خامنه ای را در دست دارند و با اسم و عکس ایشان در روز اول رجب المرجب که روز اول شهریه طلاب هم هست این عمل را انجام دادند.
از یک منظر دیگه به قضیه نگاه کردم و گفتم چطور چندصدتا طلبه و غیر طلبه جای شصت هزار طلبه دیگر تصمیم می گیرند و می گویند شهریه آقای منتظری حرام است و جلوی درآمد دیگر طلاب را می گیرند و باز به خودم گفتم جا دارد آقای خامنه ای (که با عکس و نام ایشان شهریه طلاب قطع شده است) کمی شهریه را بالا ببرد تا جبران شهریه آیت الله العظمی منتظری را بکند. (البته اگر ایشان با حمله و تخریب دفتر یک مرجع فقید مخالف هست حتما به طور خصوصی یا علنی اعلام می کنند.)
۲۴ / ۳ / ۸۹: به جناب احمدی نژاد (راجع به مصاحبه دیشبت با شبکه اول سیما)
دیشب گفتید که اول باید یک چیز معروف شود در جامعه سپس امر به معروف کنیم.
آیا حجاب معروف نیست؟
دیشب گفتید که برخورد با بدحجابی کار دولت نیست.
آیا نیروی انتظامی زیر نظر وزارت کشور نیست؟

دیشب گفتید در خارج از کشور تا اسم ایران می آید همه یاد تمدن و فرهنگ می افتند.
آیا خود اینرا باور دارید؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر