۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

نرم افزار کیمیای سعادت

نرم افزار کیمیای سعادت
صفحه اصلی آرشيو > اخلاق و اجتماع > نرم افزار کیمیای سعادت

نرم افزار کیمیای سعادت




نرم افزار کیمیای سعادت:
مجموعه ای که در اختیار اهل معرفت قرار می گیرد در برگیرندۀ آثار علمی و معرفتی حضرت علامه آیة الله حاج سید محمد حسین حسینی طهرانی شامل تالیفات و سخنرانیهای ارزشمند و بی بدیل ایشان در ارائه مبانی و موازین و معارف مکتب تشیّع می باشد، و نیز حاوی مجموعه تالیفات استاد و مربی سلوکی ایشان حضرت علامه آیة الله حاج سید محمد حسین طباطبایی رضوان الله علیهم است که بطور جد و یقین باید عنوان دائرة المعارف مکتب اسلام و تشیع را بر آن نهاد و گمشده هر طالب و رهجویی را می توان در آنها جستجو نمود که به زبانهای فارسی ، عربی و انگلیسی عرضه شده است.
و همچنین مجموعه تالیفات و سخنرانیهای حضرت آیة الله حاج سید محمد محسن حسینی طهرانی به زبانهای فارسی و عربی عرضه گردیده است.

 
این مجموعه حاوی بیش از 700 ساعت سخنرانی از حضرت علامه طهرانی و فرزند بزرگوارشان حضرت آیة الله حاج سید محمد محسن حسینی طهرانی می باشد. وهمچنین بیش از 80 تصویر از علامه طهرانی و عرفا در نگارخانه موجود می باشد.
این نرم افزار به سفارش گروه تحقیقاتی متقین توسط موسسه خدمات کامپیوتری علوم اسلامی نور تهیه گردیده است.
این نرم افزار در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه گردیده است .(شبستان ، راهروی 27 ، غرفه 38 انتشارات مکتب وحی) همچنین جهت خرید اینترتی نرم افزار به سایت www.sarayejavid.com مراجعه فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر