۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

درس های سرگردان، آدرس های گردان

درس ها - 1: درس های الهیات شفا - 1

از تاریخ نگاشتنم حرصشان بگیرد باز منطقی است ولی بر خلاف انتظارم تند و تند درس هایم را فیلتر می کنند، لابد تا از این هم بی سواد تر و بی کس و کارتر جلوه کنم که هستم. فعلا درس هایم را در اینجا می گذارم، تا ببینیم چه خواهد شد، تقریرات اساتیدم را هم در جای مشابهی گذاشته ام ولی هم زحمت زیاد کشیده ام و هم مرتب و منظم و شیک درستش کرده ام فعلا آن را برای خود نگه می دارم تا اگر این درس های خودم جان سالم به در بردند، آنها را هم جرات کنم که پابلیک کنم. اما دوستانی که تقریرات را طالب باشند، خودشان را - جسارتا- معرفی کنند و پی دی اف یا فایل های وورد را حتی المقدوردر اختیار می گذارم. فعلا آنچه از لای دفترها و کاغذها به درون کامپیوتر نقل مکان کرده اینهاست:3 سال طهارت آیة الله العظمی سید صادق روحانی، همراه با فراغ و تجاوز و ید از مباحث ماه های مبارک رمضان- عربی، 4 جلد بیع آیة الله وحید از سر بحث معاطات که ظاهرا سال دوم می شد- عربی ویرایش نشده یعنی بدون پاورقی و فصل بندی کتابی و جلسه جلسه)، مباحث صوم آیة الله زنجانی در 3 جلد برای سه سال (عربی) و یک جزوه از 46 یا 56 جلسه در قواعد و کلیات رجال از سال ها پیش به عربی، کتاب اجاره از تقریرات آیة الله العظمی سید محمد روحانی قدس سره که با رحلت ایشان ناتمام ماند، مباحث قضا و شهادات و زکات و محرمه ی مرحوم آیة الله فاضل به فارسی، و مباحث بیع و خیارات آیة الله جوادی از سر بحث طلق بودن عوضین در شروط عوضین، و قصاص آیة الله میرزا جواد آقا رحم الله امواتهم و حفظ احیائهم.

از درس های خودم یک نمونه اینجا برای بازارگرمی می گذارم و بقیه را در همان نشانی فوق الذکر به تدریج از سرگردانی و آوارگی در می آورم:

درس های الهیات شفا - 1


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر